Sparkle

Musim Demaaaaaaam

Assalamualaikum.

Hoyya . Aku demam aku demam aku demaaaaaaam . Yeah ! Aku suka . Kgile . Balik rumah terus terdampar atas katil yang empuk . Waaaah , syok gile tido ngan badan yang panas . Aku saje je tulis sal demam ni . Aku rase nk menaip so aku taip je la ape yang terlintas di pemikiran ini . Hoho , ayatt . Pergh skema .

Pejam celik pejam celik daaaaaah masuk bulan 3 . kan ? Cepat betol mase berlalu . Anti dh nk PMR . Deboo weh . Kecuk peruk . Kehkeh . Nok mati lele wase . Btw , ramai gok ah kawan aku lahir bulan tigaaaaa . As Anna Comel , Ihsan Ketua , Aidil Pipit , Diba Happy and blablablabla . Dok ingat . Hihi , sorray gangg . Piyepiye lahir bulan 3 tu , inform lah kat aku , kayy ?

After cuti , ade exaaaaaaaam . What ?! Argh , cepat betol nak exam . Benci ah ! Aku benci exam . Sebab anti aku takut dapat result down . Ohnooooo , aku bijak . Aku pandai . Hihi . Katekate itu satu doa . Amin . Aku nk gok rase dapat result PERGHH macam geng geng aku yang lain . Im jealous youu .

Heyy tina , hadiah dh berhabuk ni . Kapan bole jupe haa ? Huhu , i miss you lahh . Tetibe wabak rindu ni menjelme . Rindu kt tina , syikin , ain , wana , nurin , hani , teri , nazihah , jannah and geng lainlain . Woaa , gile rindu . Sobsob , bile ahh bole gather lagik ? Hmm , masingmasing sibuk . Kfaham :')

Handphone . Ohhh , macam mayat hidup je ! Dok berfungsi langsung . Kalau kt hostel tu , handphone aku berfungsi as mp3 jahh . Np mesej ? Ikut mood . And ikut time , lau dh lewat aku wajib tetido . Mengantuk lah katekan . Haha ! Orang busy gane ngat opp ? Hoho , banyak kelas maa . Suka !

Klahh , dh banyak aku mengarut meraban . So , I wanna stop now . Aku nk buang tonsil ni . Tapi anti aku dh tkde penapis makanan . So sad ! Humm , kbaaaai guys . See you again :)