Sparkle

Nyanyok

Assalamualaikum.

Ekceli aku banyak cite yang np diceritekan tapi dok engat dh . Lame ngat ekpun pendam . Hihi . Sorrayy guys . Aku cite ape yang aku engat je la eah ? Hee , so sorraaay . Dua minggu lepas banyak bende berlaku . Yang aku paling ingat , sekola aku sambut maulidur rasul . Syokk babehh . Tapi pakai baju ikut rumah sukan . Humm , tekang gp beno er bb tadok baju biruu . Tu pun nasib piqah bagi pinjam baju dy . Dapat lah jugok aku pakai baju kale biru . I kan LAKSAMANA ;p Np tengok gmba ? Pergi jea kt pesbuk Tepces . Hehe .

Hom , then minggu ni aku balik lagi . Huhhhh , hari hari balik . Bosan dibuatnye . Pemain bola tampar peringkat negeri tumpang asrama kiteorangg . Aku memang bengang bile kne kosongkan loker . Hamboii , datang menumpang asrama macam duk menumpang hotel jahh . Geree wehh . Nasib baik cegu wi gune 2 loker tuk simpan barang . Kene kongsi aa 9 orang 2 loker . MUAT MUAT PADAT AHH . Then kene jadi pelarian macam tahun lepas .

Aku sabor jea . Homm , aku dh dapat result . And result aku sangat down *kelipkelipmate* Huhu , aku tersangat laaaaah sedeh ! Butt , ranking aku menaik . Yeaaaaaaaaay ! Setelah sekian lame aku dok jadi top 90 akhirnye dapat balik aku merasekanyaa . Alhamdulillah gilee weh . Rase nok noncat pun ade . Tapi ranking tu hasil markah tahun lepas plus markah tov tahun ni then bahagi dua . Then dapatlah aku duk di ranking 84 . Tapi jangan bangge sangat lah kan . Baru naik sikit dh bangge macam beruk .

Papepun , macam macam perasaan ade 2 minggu lepas plus minggu ni . Plus ngan masalah kawannye . Heii kawan , bile np selesai masalah ni ? Aku dah dok tahan np tanggung perasaan ni . Mu aku manusie belake . Dok sedak ah baloh gini or lebih tepat menyisihkan diri sendiri . Aku terime je lake lake keputusan mu ekgy asal mu bahagie sudoh . Kawan tu lah permate hati aku .

Kbai :)