Sparkle

Nurul Awadah

Assalamualaikum.

Adoyy , bosan emm cuti 4 hari . Tangan aku pulop gatal gatal je np menaip . Keje skola dh berjalan tapi tak bersiap pun lagii . Hihi , kite malass lah ! Hope malam ni sempat siap . Aminn . Ohh , heran bin pelik tengok tajuk post ? Hihi . Let me storyy . Only about a girl . Thats her !

Aku curi gamba ni sebab gamba ni comeeeeel ah ♥ Napok bebudok sket and yes she's not meced ;p

Okey , aku dok pernah jupe , meet or whatever lah budak ni . Cume aku kenal dia as makwe kawan sekelas aku dulu . Buleh tahan friendly aa budak ni . Aku senang aa ngn care dia . Dok sombong dok gedik and bole dibawe bergurau bengong . HAHA . Kasor emm bahase aku pakai . Sorraaay . Aku dah dilahirkan seperti ini .

Percaye atau tidak budak ni ex-school aku dulu . Wahwahwah , kecil emm duniaa . Tapi dok sempat nok kenal dia sebab dulu kitaa kanakanak lagi . Best er jadi kanakanak . Tadok masalah . Kepale pun ringan jeaa . Hihi , aku tahu pun sebab dia tanye sal Puteri Norfarina . And she called her as Erin . Aku dok biase panggil puteri tu erin . Aku biase panggil ye teri .

Hoho , tu yang aku jadi cam tertanyetanye time wadah ni tanye aku kenal mane Erin . Ehh , lupe pulak np intro dia . Emm , ni bergantung atas sume pengetahuan aku sal dia setakat ni . Name budak omel ni Nurul Awadah Binti Rusli . Lahir 1 Februari . Happy Belated Birthdaaay ! Np hadiah ? Mitok nge tahir neh ? Ekeke . Lahir kat hospital atas bumi . Baru 14 tahun and belajar kat SID . Rumah dia kat bukit kuang . Kat rumah Hannah kot ? Hihi .

Dia suka warne kuning and purple . Purple ? Ohh , same as me . So , lau np bagi pisang as her present , maybe dia akan accept with open arms sebab pisang tu kan warne kuning . I guess . HAHAHA . Andd , blablablabla . Gy kenal sendiri ah ngan dia . Aku tahu setakat tu jea . Np tahu lebeh lanjut ? Tanye ah diaa sendiri . Aku dok care hal orang . Hihi , ski gitu woo .

I wanna stop now . Heyy , Awadah ; welcome into my life . I kindda like your style . Emm ? Lain macam er bunyi ? Entah ah , aku suke ah budok ni . Suke kawang nge yee . Aiyyak . Magnet mane lop lekatkan aku ngan budok ni eah ? Alaberat alapadang dh . Tulonnn ! Ahaha , wadaaaaaaah ! Ambik balik magnet ni and wat alik mula kt bukit kuang . Cepaaaak ;p

Hihi , dah melalut . Tadi jupe ain . Aku nok same tinggi ngan ye . Bangge weh :')
Kstop now . ILoveYou guys .