Sparkle

M.E.R.D.E.K.A

Assalamualaikum.





Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay ! Terlepas semua bebanan . Exam is over . Oohh , i loikee . Hee , otak aku dh jammed for a few days . Tapi ni baru jea exam TOV . Waaa , lambat lagi keaa np abes peksee ?! Agagagaga , goree eah . Huheha . So far , sume paper okey jea . Butt ! Bm , Pai and Math ; aku jawab bahang rambang jea . And , I think time ni paling teruk yang pernah aku jawab kot . Pai sebab aku dok dang nok ngafal . Tido awal malam tu . Gile ngantuk weh . Sabo je la . Sejarah , Bi , Geografi , KMT and Sains bole aa aku jawab dengan confident tapi doktau ah markah ye gane plop kang . Aku hanye berserahh . Hihi .

Hoyeaah ! Start next week , sume bende dh bermula . And maybe I'm start to fighting . Wuhuu , sibuksibuk and sangat sibuk minggu depan weh . Dah la dok sempat nok makan . Haiyya --' Tapi dakpee , demi 8A and mak ayah aku , aku relaaa . Cewahh , ayat . Memang dokleh bla . Hahaha . Okey , dok lawok pun . Kelas malam pun dh nak bermula . Cegu susun ikut rankingg . Maak aii , abis berpecah ngan geng aku . Aku kumpulan ke 5 kelas Excellent yea . Hoho , and I will meet my bestie back . Ade hikmah Allah aturkan semua nie . And , I got it . Aku bole duduk ngan Arah balik . Fact , kekadang aku rindu np duduk ngn dia cam taun lepas .

Dok tersangke bole duduk ngan dia agy . Hihi . Tapi kita sedeh gp ah bak duk kelas bawah siket . Ye la , geng geng kita sume kumpulan 1 , 2 , 3 and 4 . Kite jea 5 . Hum , dakpe . I'll try my best . Insya-allah 8A bole aku capai . Hihi . Bile abis exam jea , aku enjoy . Macam tadok mendemende dh np buat . Padahal , keje sekola bertimbun agy . Malas err nok wakk ! Sapiye nok tolong wak ke aku ? Meh sini meh . Meh dekat dekat . Haha , bya bolok . Btw , aku harap result aku okey la . Cukup dengan ape yang dh aku usehekan . Sekali gagal tak bermakne selamenye gagal .

PenOff . Night guys ;)