Sparkle

Form Three

Assalamualaikum .

Hye my readers . I miss to write something in this blogg . Ooh , lately aku sangat busy . Homework berlambaaaak . Atuyaai , dok cukup tangan nok buat . Anyone nok jadi sukarelawan ? Huhu , Andd , jadi form three ni amat meletihkan . Jiwa , raga and badaan . Wuhh , baru awal tahun tapi dh macam akhir tahunn . Gilaa ! Nota agy , latihan agy . Ni np study tuk TOV anti pun entah sempat ke dok ahuu . Nok cover yang form onee and form two agy . Haiyya --'

Cikguu ! Bagi la kelonggaran sikett . Ni dok plus ngn kelas malam agy ehh . Lau plus kelas malam memang suree ah pengsan akuu . Aku hope aku dok letih mane anti . Insya-allah . Usehe kene lebih . Huheha , bole kahh aku sambut cabaran ini ? Insya-allah aku bole . Ayuh kawankawan yang serba kekurangan , mari kite melengkapi kekurangan ituu . Kitaa belaja sungguh-sungguh . Upgrade usaha dan ibadah . Kawankawan yang berkelebihan tu , tolongtolong la kitee yang kekurangan ni . Dokbaik kedekut ilmu taww . Ahah !

Doakan aku dan kawankawan bole jawab ngn baik TOV nie eah ? 29-1-2012 . Dh dekat tuu . alohaii , dok sedia lagi nok pekse . Anyone nok jadi clone akuu ? Tolong jadi clone time TOV nie jehh . Peliss ? Hahah , kbya gile . Pape pun , terime kasih pade yang sudi doa untuk aku and kawankawan . Jasemu akan ku kenangg . Debo lop ase . Nok pekse lele pun dang agy onl . Oyeah ! Tiade kesedaran sivik langsungg . Andd , kalau nok tau , aku boring hadap buku jea . Stress , tahu ? So , aku decide nok onl tuk lepaskan stress . Pelik dok ? Kehkeh . Azam baru ; takmoe dh jadi talam dua muka .

Okay , aku admit sebelum ni aku pernah jadi talam dua muka . Kekadang tu aku gune demi untuk menjage perasaan and hati seseorang . Kekadang tu aku gune untuk kebaikan aku , maybe . Hom , aku sayang kawankawan aku . Aku takmoe dh kutuk dia dalam diam . Aku try untuk terima dia seadanya . Semua manusia ade kelemahan tidak terkecuali aku . Semua manusia dok sempurna . So , must I describe her ? Not right ? Yess , aku sedar sekarang .

Kawan is most important thing in my life . How is she or he , I must accept with open arms . Kawan , sorry sebab aku kutuk mu dalam diam even kite bole dikatekan rapat . Yes , memang kite bukan geng tapi mu kawan aku . Aku baru sedar aku dok patut kutuk mu . Ganegane pun mu kawan aku . Kite samesame share cerita . Aku bagi mu harapan tuk percaye aku . Tapi sorry aku dh khianati kepercayaan mu tu . Atleast , aku dok bocor ke piyepiye rahsia mu and cerite yang kite share .

Aku harap mu percaye ah yang aku dok bocorkan rahsia kita . Aku memang pegang janji . Aku takmoe dh jadi gitu . Aku sayang kawankawan aku . Mu and mu pun aku sayang . Kite rapat . Aku dh anggap muorang cam adekberadek aku . Tapi hanye farhana ngn tina berjaye jadi adekberadek aku yang betol . Muorang bole gp jadi cam dorang cume difficult sket . Hihi , abis dh aku mengarut . Azam baru punye pasal . Dakpe , mixed story siket .

Lastly , aku hampirhampir putus asa jadi form three . Wow , but aku masih bertahan . Awak , can you give me semangat ? Argh ! Silibus form three senang . Sejarah and sains pun make me smile . Sangat senang setakat ni . And aku faham . Butt now , aku dokle nok refresh the past one . Macam mane ni ? Ade tips dok ? Tolong ahh akuu . Huhu . Aku nok kejo ke form one and form two memang dok dang ahh . Aku sure ngatngat . Nyesal lop dok belajo molek duluu . Tengok , dh tak bole nok cover yang lame . Hom , betol laa kate orang , sesal kemudian tidak bergunee . Humm , aku pasrah . Ehh , dh panjang sangat entri ni . Dok perasan plop . Kehkeh , kbai , nite guys ;)