Sparkle

Welcome 2012

Assalamualaikum .



Hoyyaa . Welcome 2012 and 3 Advance ;) Ahaha , meskipun ku tak rela melepaskan Dynamic pergi namun kugagahkan jua hati untuk melepaskan Dynamic pergi . Sobsobb , 2 tahun jadi Dynamic Girl , you knoww ? Ehee , aku merepekk . Kstop . Tadi kann aku bace blog Arah , awesome post diaa yang tuu . Alaa , aku nak post cenggitu jugakk . Homm , tapi dok reti . Haiihh , sabar je la wahai hati ;) Dakpee , aku ade care aku yang tersendiri . And and and , kalau perasan , ramai dahh yang buat post for the last 2011 . Right ? Include me . Heyeaah ! Mari samasama kita buat kenangaan . Ahaha . Aku melalutt --' Sorry guys .

Form 2 lebih banyak cabaran daripade form onee . Woaa , sungguh aa aku kabo . Form 2 alam yangg sangatsangat mencabar . Dengan masalah malas belajarnye , sibok nak berkapel , sibok duk bergalok , sibok mengate orang , sibok buat keje sambil lewa , sibok duk bertexting , sibok duk bersembang , sibok gy fly and macamacam laah . Aihh , ciriciri diatas sume saye pernah buatt . >Ahaha , jujurnyee byaa< Mase form one ; sume tu aku dok buat pun lagi . Ni sume kes takotkan ugutan cekguu . Bile dh setahun duk kt Tepces , aku dh dok takut mane dh ugutan cekgu . Kalau dengar pun , bagai angin lalu je la jawabnye . Ehee , aku memang nakal , gedik and dok lupe juge ganas . Emm emm emm , mewarisi siapee tuu ? Doktauu ! Kalau bakbak ngejek orang , bem lupe seroh ke aku . Aku memang suke bakbak gituu .

Hihi , cume aku akan ngejek orang yang aku dh biase laa . Dalam kelas aku banyak mulut .. Kekadang kot . Ahaha , doktau doktau . Hmm , pape pun 2011 memang terbaik ! Aku admit result aku teruk since aku naik form two . Ye la maybe aku bnyk main and sibok bercintaa . Ahaha . >Tula , orang nok bercinta , dia sebok nok bercinta jugok< Even aku terpakse berpisah ngn kawankawan 1 Dynamic , aku pasrah . Tahun ni gak aku kenal lebih rapat budakbudak form 2 . Yela , bercampur aduk kan kelas . Alhamdulilah , aku dapat terime deaorang dengan baik and dapat menerime kenyataan yang terpakse duk 2 Dynamic . Huhu . Aku rase enjoy and bebas bile naik form two . Entah kenape , eden pun doktau . Tapi memang best gilaa jadi form 2 . Kalau bole , nok je aku putar mase and jadi form two mula and terus putar dan putar . Biaa aku jadi form 2 jea . Hihi . Andai la bolee , aku lah orang paling bahagiaa .



Rase sedih pulak nak ucapkan selamat tinggal . tskk tskk > < Aku takmoee jadi form three . Alahaii , kene dere otaklahh maknenye tahun depan . Yela , aku ni malas belajar . Yang aku tahu main main and main jea . Wehee , papepun dua ribu sebelas banyak buat aku berubah . Ke arah yang baik and tidak baik . Got it ? Oyeah , pandai korangg . Banyak sungguh kenangan tahun ni . Hom , papepun aku redhaa . Ahaha , selamat tinggal dua ribu sebelas . Tahun yang agak 'happening' . Hoho , tahun depan aku dah jadi PMR victim . Ehh ? Tahun depan ? Bia esok pun dh TAHUN DEPAN . Woaa , dok caye ase . Emm , agokagok aku bule dok berjaye macam kawankawan aku ? Aku kehilangan 'keyakinan diri-ian' . Please help mee . Aku harap sangat aku boleh . Sangatsangat nok bahagiakan mak ayah akuu . Aminn . Please pray for me guys . Thanks ;)


Berlabuhlah sudah tirai Dua Ribu Sebelas .

Aku akan merindui budak budak 2 Dynamic , budak budak Fatima Az Zahra 3 , cekgu cekgu 2 Dynamic and blok pengurusan . Have a nice year guys シ