Sparkle

Hang Out

Assalamualaikum.

Wohoo , semalam kaan . Best sangat . Aku pegy hang out . Evenn sikit jea orang tapi best doe ! Homm , sedeh Farhana tadok . Dea hilangg . Ahahaha . Kidding jea . Kiteorang pegy MM . Act , rancang np pegy hari Rabu tapi sikit sangat orang bole join so cancel . Tuptup , semalam (29.12) ; Nurin anta mesej . Dea kate Intan ajok gy MM . Aku pun doktau nok gy dok beno er py lastlast aku gy gp . Ade Tina , Nurin , Puteri , Hani and Intan . Just SIX of us . Its enjoyable dayy ! Plus semalam Birthday Nurin . Tu yang aku pegy gp or , np jupe BirthdayGirl . Ehee .

Terubat rindu jupe diaorang . Hani still dok berubahh . Still suke wat lawok . Py kalau Nazihah ade mesti best agy . Ye aa , Nazihah kan suke wat lawok . Hihi , tamboh lop alu ye jupe nge Nurin . Memang senget ah pale otok sorangsorang . Ahaha . Ktipu . Ohh yee , kalau ade sesape yang terase hati sebab dok join kiteorang semalam , aku mewakilkan diri nak mintak maaf . Ni sume bukan dirancang yee . Hang out yang last minute . Bukan niat takmoe ajok py dok dang dh nok ajok . Lagipun otok dokleh np berfungsi mane . Ye la , last minute dekpun . So harap jangan la terase hati . Py alu nok terase gp , lantok gy ah . Malah aku nok layan >.<

First pegy ngn hani then sampai kt sane pegy SMBAS jap . Hani np ambik surat asrama dia . Hom then sampai sane pegy popular . Cari tina . Kiteorang cari gp ah selorong selorong . Lastlast dok jupe . Pe orang gile er kiteorang duk dalam Popular tuh . Ahaha . Dh la ramai orang . Aku gerang ngak , aku tepon tina . Then ruperupe er ye duk depan popular bukan dalam popular . Wak malu er . Hihi . Macamacam . Hom , gamba aku dh upload lam efbee . Tapi diprivatekan atas permintaan merekaaaaa . Yelaa , gamba orang berkhoyal ; begitulah hasilnyee . Hihi , guys , thanks because make my day . I do love you guys forever . Even we are from different school but you still in my heart . I hope our relationship will last forever ♥