Sparkle

Feeling

Ammm . Dap emm makan creamer . Ohh hai kawankawan . Saye sedang berase . Ohh , berase ? Yes I am . K aku nak straight jah . Hei manusia , ingat mu sorang ade perasaan ? Aku tadok ? Ohh , indahnye dunie mu kalu aku tadok perasaan kan . Hape ni manusia ? Mulut aku memang tadok insurans . So aku pakai nembok je bile bercakap . Ape ni manusia ? Dulu rilek je aku gura gitu leni mende masalah mu pah nok tacing ? Ohh , lembut sangatlah tu hati mu ? Grr . Aku sabauu . Tapi bile ramai sangat kesok ngan aku , aku jadi camm . Err , waddehel ?

Kasor sangat ke aku gura ? Kfine , lepas ni lau aku wak bisu nge mu , mu jangan tanye kenape la kan . Yes , memang aku dok reti jage perasaan orang . Sebab tu aa tadok orang jage perasaan aku . Deal right ? Ohh , aku terime sebab aku memang dok jage perasaan orang . Aku admit . And sekarang mesti muorang tertanye nape aku terase kan ? HAHA ! Aku memang bolok sket , saloh aku tapi aku nok terase gok . So what ? Hati aku , ikut suke aku ah ! Mu mu mu and mu , lau nok terase sangat , terase ah seko . Ade aku heran ? Ehh human , sebelum mu nok suh aku jage perasaan orang , mu cermin diri mu dulu .

Adakah mu dok pernoh wak orang kesok ? Wow , jangan kate dok bb mu TELAH buat aku berasee . HAHA ! Post yang penuh emosi . Ape ? Ingat hidup ni tadok pahit ke ? Pahit itu wujud okayy . And , aku rase nyaman bile berase disamping geng aku . Hanye geng aku memahami aku . Memang aku pernah kesok ngan dorang tapi dorang aa orang yang sangat memahami aku memahami care aku and gaye hidup aku . So , if mu nok kate aku biadap ke ape ke . Better mu undur dari jadi kawan aku or kenal aku . Aku pun dok kebulur nok kenal or kawan nge orang dok ikhlas kawan nge aku pe mu ! Ohh sorry lau ade yang terase .

Post ini untuk umum kayy . Hati aku dah tak terpendam lagi dah . I need to share . Baru aa aku dok dapat kanser hati . Hewhew , sape nak terase , tolonglah terase . Aku dok akan mintak maaf atas kekasaran post ni . Ahahaha . Sedak kang terase manusiee ? Gini aa aku rase time mu mu mu and mu wak aku terase . Ksekian . Ni blog aku so ikut pandai aku aa . Aku nok express my feeling dalam ni . So what ? Mu nyampoh tengok post ni ? Bole out . Assalamualaikum .




*Sesungguhnya perasaan amarah tengah menguasai diriku .