Sparkle

Meet the Header

Assalamualaikum.

Let me explain first . See the header ? Ohhmen . First , sorang tanye S I N G L E ? Then , aku explain . Pahtu , mari lop sorang agy . S I N G L E ? Then , explain again . Then then then , sorang agy . Ooh , aku diasak soalan yang same . And , sampai ade yang nok ter-kesok . Kate aku wish aku jadi single pun ade . Ohhheey . Please , dont say like that . Aku saje pakai header tu . Freebies . Comel ekpun ; tu aku gune oe . So , kalau korang jumpe kt google ; memang sah la aku ambik kat situ . Aku pakai yang orang buat jea . Aku dokreti nok wat diri . Hee , aku dokmalu nok ngaku sebab memang betul . That we call K E N Y A T A A N .

Huh , so redha jea . Korang , kawankawan aku yang disayangi ; aku dok single okey ? Aku masih ade diaa . So , please ; dont ask the question again . Point kat sini aku cume nak cakap ; ape yang korang cakap tu tak betul . Izinkan saye gunekan header tu lagi . Huhu . Aku tadok niat pun nak buat post nak cakap pasal aku di-taken . Tadok niat pun nak menunjuk yang aku dah ade yang punya . N O P E ! Korang mesti kate macamacam kan ? Takpe , terserah korang lah . Yang penting aku dah bagitahu benda yang sepatutnye aku bagitahu .

Fullstop , Bye .