Sparkle

Change

Assalamualaikum.


Tarraaa !! Berubah ! Weheee , dah ah . Aku malas nok explain banyok kali anti . Memang la aku dh buat post sal header tuh tapi kalu difikirkan balik , mesti post tu akan tenggelam dek arus postpost yang akan datang . So , Im decide to chaaaaaaange . Tadi duk sibuk meng-usha freebies then terjumpe la header nim . Macam pemintak sedekahkan aku ? Huh , nevermind . Who cares . Aaaaaaaaaaaand , blog abang tuh memang awesome . Banyak freebies and doodles . Gila . Dah la comel . Memang baik hati ah abang tuh . Rajin dia buat . Hewhew . K r , nok kabo tu jea bb takut korang pelik tengok header aku . Takpe ah nampak macam ski bebudak pun . Dok kesoh . Yang penting comel . Wehh wehh , blog aku bukan mu . So , what ? Shut up . <--- Bolok suda sebab ngantuk melande diri . M A A F .

NIGHT :)