Sparkle

Not in my dream

Assalamualaikum.


Hai . Ouhh , macam ape je kan tajuk tu ? Hihi . Lek ah . Korang korang Form Twoo yang bersekolah di bumi TePCES , betul ke tahun depan Form 3 , 4 and 5 duk satu blok ? Blok pentadbiran ? Aisehmengg , takmbohh ! Piye sokong aku ? Huhu . Denga cite cekgu kabo taun depan Form 1 and Form 2 duk blok pengurusan . Bohh , tobak dok aci . Time kite sokmo ade je nok uboh . Bengang tobak pun .

Bakpe kite duk lek ni er ? Dh aa jauh dari dewan . Dok dapat nok berase jadi SENIOR . Yela , selame ni Form 3 aa senior sekali kt blok tuh . Hihi , perasan senior sebenarnye . Nok gok rase duk atah tu . Dok pernoh pun rase duk atah . Hewhew . Sedeh tobak pun . Aku harap sangatsangat dok jadi duk lek ni . Aku nok duk lek nu . Aku sayang blok nu . Aku malas nok naik tanggee macam nok gy bulan oh . Ehehe , sesedap je aku kate gitu . Err , MAAF .

Tapi tapi tapi , cekguu .. Pelis , bagy kiteorang duk blok pengurusan tahun depan . Boleh lah ? Dekat sket ngn dewan . Ade mendemende dok susoh . Hope cekgu dapat pertimbangkan . And , mintakmintak dimakbulkan . A M I N . Sape sokong ? Yeahh , mu memang sejiwe ngn aku . Thanks .

Kbai ~