Sparkle

Harap Bertenang

Assalamualaikum.


Hai peeps . Wowowo , isu hangat ! Form 3 duk blok pentadbiran . Wuhuu , menjadi kenyataan sudah . Ramai dok puas hati termasuk aku . Oyeah ! Tapi kalau mende tu semue dok betul , mu orang jangan serang aku lop bb aku tengok kt sini . Then , scroll bawah . Pahtu aku terjumpe ni ;

Then aku tekan pelan bangunan sekolah dan asrama . Pahtu terjumpe la pelan tu . Okey , sekarang ni itsuptoyou la np caye kedok . Tu bukan masalah aku . Tapi sekarang ni , korang janganlah ngamuk bagai orang gila bb kalau tetibe dok jadi ? Dok ke letih korang ngamuk ? Huhu , hapelah . Kalau betul pun , kite mesti redha . Yes , memang aku pun dok puah ati . Sebabnye 2 jea . 1 bb sedeh aa setahun je duk blok pengurusan . Rase macam dok adil . Pahtu , kenangan kt blok pengurusan tu , banyok sangat .

Dok puas agy np naik jejantas pagipagi . Dok pernah rase agy duk tingkat atas sekali . 2 bb aku takut kene jadi bahan umpatan lagi macam hari tu . Yes , memang bukan dyeorang kate ke aku . Tapi aku turut terase sebab dyeorang ngate kt perempuan . Memang ah aku terase sebab aku perempuan . kstop that . Aku hope sangat dh takde sesi balohbaloh anti mase tahun depan . Aminn . Kt mane mane pun okey sebenarnye . Yang penting dapat belajar . Emm , anti taun depan aku dokle oh la jadi budok toilet . Kene ubah aa sikap tu . Uhh , betapaa susahnyaa np ubah . Plus plop tandas ade cermin . Makin khoyal ah kekgy . Bhahaha .

Ade hikmah sungguh . Maybe Allah takmoe bagi aku buang mase kt tandas . Erm , aku bukan ponteng dalam tandas pun . Takdok mase , okey ? Hom , aku malu np lalu depan form 4 antii . Almaklumlah , tandas duk alek nung . Humm . Sekarang ni care yang terbaik adelah , tunggu je tahun depan . Korang dakyoh la duk bebel sane bebel sini . Anti dapat dose free je . Ade plop tu sorang due kutuk cekgu ngn pengetue . Eyy , dokbaik kutuk anti dok berkat ilmu . Huhu , even aku pun ade kutuk pengetue semalam . Hihi , hari ni aku sudah insaff . Oyeah ! Aku sedar dok gune aku duk maroh ke cekgu bb sume bende tu dok leh np ubah dh . kann ? betul dok ?

Soo , chill guys . Fikir positif . Jangan fikir negatif . Ade sebab cekgu buat sume tu . Untuk kebaikan kite , maybe ? Hom . Aku tulis post ni sebab aku rase aku perlu jelaskan semue ni kt korang . Alu korang np kate aku buat baik ke ape ke , aku dok kesoh . Ye , memang aku ade kutuk , marah , boikot , sokong korang and sebagainye semalam . Tapi dok salohkan kalau kite ubah care pemikiran kite ? Aku mintak maaf sangat atas ketelanjuran katekate aku semalam . Hoho , semue tanggapan seseorang berlainan . So , ikut korang la ye . Hope takde yang terase ngn post aku ni . Aku dok tuju ke sapesape pun . Again , sorry guys . Iloveyouuguys . Buktikan pade cekgucekgu and pengetue yang batch kite pun bole jadi batch yang terbaik . For me , we're the best batch !