Sparkle

Advance

Assalamualaikum .




Wootwoott , lame tak dedet . Hihi , kite sibok . Emm , sibok ngn efbee jea kita . Buku dok setuh pum . Baikkan aku ? Yeyeahh ! Aku aku aku erm aku dapat masuk kelas advancee . Yeyeah , emang dok sangke gile leh naik gitu seme . Lajok naik . Terlebih ADVANCEE . HAHA . Nok kate aku pandai , dokleh gp bb result aku cukupcukup makan jea . Ni mesti kes aliran . Hom , redha jea aku . First time dapat tahu memang aku nangis macam orang gila . Yela , kelas advance kelas orang bijok . Anti lau ade perekse , aku takut aku dapat num last . Tu je aku debo sebenornye . Py , bile fikir balik ; insya-allah aku dapat jadi bijok cam dyeorang . Aku harap sangat . Hihi .

Hom , surat surat . Manee suratt ?! Alapadang ! Dokleh dh aku np skola situ . Alamatnye aku kene goodbye SMC and welcome SEMEKER ah ginim . Hewhew . Py , watlek dh ah op . Farhana ngn aidil dok dapat gp agy . Lagipun kalau aku dok dapat surat , memang aku gy serbu je asrama . Pakat gy daftar je . Who cares ? Haha , wt muke tembok skaleeh . Hom , dok kesoh aa tu op ? Korang dh bile barang sekolah ? Aku dh beli blake dh . PERFECT ! Oyeyeahh ! Ilmu je kurengg lagi . Dok study pun agy . Bile np study ahu . Ekgy mule aa resoh np jawab pekse .



Taun depan aku np pakai spek mate sepenuh mase . Erk ? NERD nyaaa . Woaahh . Yeyeahh . Tengok aa lue jadi kedok . Alu tudung aku dok kembang dek spek mate tu , bule aa aku pakai sokmo . Hewhew . Mesti COMEL . Eyyouu , dokle bayang aku ==' Tahun depan aku dok pasti leh fokus ke dok time blaja . Hope bole sesangat . Hanye tumpuan dalam kelas je aku berharap sekarang nim . Kawankawan yang disayangi , marilah kitaa berjuang bersame-same . 8A dalam genggaman . Oyeah ! Insya-allah kalau ade rezeki . 3hb Januari 2012 ; mulelah perjuangan aku dan kawankawan yang disayangi . Korang doakan kejayaan aku dan kawankawan ye ? Doa korang amat dihargai .

Kstop , otak blank . OUTT , night guys :)