Sparkle

Meriahnyaaa

Assalamualaikum.

Hai hai hai ! Hello Hello Hello ! Anyone here ? Yes , you was in my site now . Oyeah , let's start .
Eceh , aku speaking la weh . HAHA , wat bijok skali . Kgane ? How guys ? Lame tak jumpe . Almaklumlah , sudah 2 minggu tak balik rumah kesayangan and berjumpe dengan 'boyfie' aku ni ah . Hoii , gila rindu kat 'boyfie' aku nih . Happy dapat buat date lagi ngn kau ye boyfie . Nasib kau le kene panaskan badan , tido kul 2 lebeh and berkhidmat untuk aku . Muahahaha . Name pom boyfie . So , tu la kegunaan 'boyfie' . Okeyokey , STOP MELALUT .

EXAM .

Haihh , aku dah berjaye melepasi 10 paper aka 6 subjek . Gila happy tak payah perah otak lagi . Sekarang , dapat cuti 5 hari . OyeahOyeah , suka ! Hoho , like a kid . Dapat la gp aku rehatkan minda nih . Feuuu , hope usahe aku selame ni tak siasia . Aminn ~
Hmm , anti lepas naik raye , aku berperang lagi ngn 2 paper and subjek penting . Yang selebihnye tu , OUTSIDE . Eceh , ski gitu , hehe . Doakan kejayaan aku ngn kawankawan , okey ?
One more , aku dh dapat 2 markah subjek . Alhamdulilah , semuanya menaik . Semua orang tengah berdebardebar tunggu keputusan . Sesape yang dah dapat markah tu , and tak dapat capai target korang , harap sabar , okey ? ALLAH sedang menguji kita . Tabah ye korang :)

MAJLIS .

Minggu ni aku ad banyak majlis . BANYAK ? Err , 3 tu banyak la kan ? Heee . 3 ary berturuturut aku dapat naik bas SMKCHUKAI . Bangge weh dapat naik bas sendiri . Buat julungjulung kalinye aku naik bas tuh . Wohoo , best gila . Sejuk lagik . Kusyen pom okey .

First Event ;

Selase malam . Pegy konsert ape ntah kt MPK . Kul 8.30 malam bertolak . Sampai sane , kiteorang disambut oleh penyambut tetamu . Wahahaha , bangge ! Biar pom Pengarah tu baru sampai mase tu . Kiteorang tak tahu bende , main ikut er belakang ye . Then , terus serbu tingkat atas . Excited punye pasal , nak cari tangge sampai terlajak ke tandas . Sabau je lah . Memang best aa malam tuh . Ade okestra . Ntah betul ke tak aku eje . Huh , tak kesah lah . Gile hebat . Memang tabik aa ke pemain alatalat muzik tuh . Pandai dyeorang main . Kagum betta . Haha , and the best thing is CONDUCTOR dyeorang uh , CIKGU sekolah aku . Sumpah bangge weh . Biar bukan aku pom yang jadi conduct uh . Hehe , OVER lebeh aku nih . Syok punye pasal tengok konsert tuh , sampai takmau balik hostel . Muehehehe , cekgu pah 2 kali panggel kiteorang . Kiteorang wt dunno er . Jahat ork ? Dok ane eah . Abih baik dh tu . Bahagian aku wat sedap . Huhu , konsert ni Aspuri jea pegy . Aspure tak pegy . Sian deylow . Memang rugi aa piye dok g oe . Ski wt deki . Heee , chill ~

Second Event ;

Rabu malam . Kene pegy Forum Perdana kat Masjid Geliga . Haii , besar gp aa masjid tuh . First time gy situh . Kiteorang bertolak kul 6 petang . Tu pom dh lmbt sket . And , kali nih , Aspure pom ade sekali . Bole tahan ramai aa orang yang pegy . Kiteorang first rombongan yang sampai . Then budak laki sekola mane auw . Awal la gp kiteorang sampai . Lepas teroke masjid tuh , kiteorang pom siapsiap np mayang maghrib berjemaah . Lepas tu , kene mayang hajat then baru forum tu bermule . Aku akui , forum tu amat amat amat and amat membosankan sebab aku tak tahu mende topik dy cakap . Dalam kul 9 lebeh uh , aku ngn gengeng aku , semayang Isyak dulu . Haha , ski malas np nunggu . Ekpom , lame do'oh . Tambah lop dp tahu topik . Memang bosan ah . Dok baik guh aku op . Bile time duk kt masjid je , jadi bosan . Nmpk ngat banyak PAHALE situ . HeyuuwwHeyuuww . Mase balik tu , kiteorang keluar awal . Almaklumlah , dah semayang awalawal . Hoho , then pegy kt tempat makanan SMKCHUKAI . Gy sane , takde orang perempuan pom . Then , wat muke selambe er g kt cekgu . Memule np mintak makanan , alihalih kene angkat makanan . Haiyyoo , redha jea . Aku lak kene angkat air sekotak . Mak aii , gile berat . Aku pun angkat ngn Hannah . Otw np g kt bas tu kan , kite jupe dy . Eyyouu , dy sound kite lah . Haihh , sesedap je kate kt kite . Bukan np tolong angkat . Hehe , sesedap rase je aku np suh dy angkat . KStop sal dy . Lastlast , Hannah angkat sorangsorang sebab kotak tuh carik . Ngek guh bagi yg kene air hujan . Pahtu , Kak Linda pom bagi sorangsorang kt dalam bas . Yang lebeh , kiteorang ambik . Banyak makan sesorang . ;)

Third Event ;

Khamis pagi . Kul 9.15 pagi bertolak . Berebut ngn budak laki naik bas . B****** guh . Budak laki concer tempat kt belakang . Kt depan lop banyak dh budak perempuan ambik . Np tk np , kene gp duk depan laki . Malu bhaii . Py , wt muke blur je ah . Hari ni gy MPK gp . Gy tengok Pameran SEM . Sampai sane , terus masuk dalam . Hmm , act , bagi aku majlis tu serabut bb aku tk minat mende mende gini . Tak menarik langsung . Then , pegy kt booth SMC lue , tengok ape yang ade . Then , roundround . Bile np g sane , jupe dy . Bile np g sni , jupe dy gak . Haihh , yang menganjingnye , dy g berkepit ngn tuttt . Bengang gp aa poseng . Huh , sabau je lah . Bile bosan pepusing , aku, arah ngn ecah pom naik atas . Sedang molek mase tu , ade wt persembahan . Dp la bosan mane . Then , jumpe Geng aku . Suh dorang naik atas . Pahtu , enjoy the show . Syok tgh tengok show eah , perut tetibe lapar . Humm , aku pom ajok arah cari budak laki , np tnye balik pukul brape . Cari punye cari kt atas , tak jumpe . Then , decide turun bawah . Tuptup , jumpe Gengeng laki yang naik sebas ngn aku tadi . Arah pom tegur dy , tnye dy balik kul bape , dy pom kte tak tau and sengeh je . Aku pelik lah , ni sesengeh ni mesti sedap CUCI MATA . Sabauu . Aku pom toleh kt lain , bile np toleh situ kt dy mula , tengok dy ckap ngn perempuan skola lain . Errr , mase tu aku rase cam @#%^ . Pahtu , terus dp toleh k dy , and blah gitu jah . Naik atas , sambung tengok budak buat gimnastik . Hebat sangat . Memang kemas aa dyeorang wat . Terbaik punya . Enjoy situ lew . Dalam kul 12 , ade orang turut kite orang balik . Turun then tunggu bas sampai . Berebut sekali np naik bas . Budak laki sesat mane auw mase tuh and dyeorang masuk lmbt . So , takde tempat duduk sudah . Dyeorang pom terpakse duk ditengahtengah laluan . Lau jatuh , memang straight jatuh ke orang sebelah . Peaceee :)
Memang sedap aa op ? Kgane awok ? Huhu , then sampai sekolah . Terus serbu kantin cari makanan . Malangnye , makanan dh abes . Humm , terpakse tahan lapar . Aku pom lepak jea kt kantin ngn ecah sementare tunggu cekgu aida . Tunggu punye tunggu , cekgu tak sampaisampai . So , aku ngn gengeng aku , decide balik asrama . Kul 1.30 makan , and naik atas , kemaskemas , BALIK rumah .



Ingat dapat jupe Adeq Tina tapi takde rezeki .
Takpe , anti jumpe lagi ngn adeq !
Jadi penjage booth Tesmal pom
dakpe dh adeq eah .
Heee =,=



*Aku tau banyak salah ejaan kt dalam post nih . Terutamenye bile aku speaking tuh . Hmm , biar ah . Aku np speaking gp walaupun salah . Kbai , NIGHT .
*Sorry buat korang bosan and enjoy the post .