Sparkle

Amacam ?

Assalamualaikum.

Hyee my readers . akhirnye blog nie bole buat aku smile .


ngee , amacam ngn header aku ? macam budak budak kan ? tkpe , aku suke tengok header tuh . bile tengok eskrem uh , aku jadi *gulp , yum yum* . lame gila tak makan eskrem. huhu , bole jadi pengubat rindu . h0h0 , dh melalut tetengah malam nih .

oh ye , korang sume dh balik kampung k ? woa, jeles aku . aku tak balik kampung pom lagi. sedehsedeh. fyi , aku tak sabar nak raye . yehuuuu , nk main ngecun . tak sabar . nak gather nge sepupu sepapat . anti aku buat post khas untuk raye okey ? sekarang nie masih awal nak buat post raye. kekeke , biar pun malas nk buat post raye lagi .

hajat dihati nak ubahsuai blog aku nih jadi cantik macam arah punye blog . wuwuwuwu , gile jeles tengok belog dy. C A N T E K ! grrr , sabau je laa..
okey la , need to sleep . my pillow dah panggil .

baibai >.<
N I G H T :|

*ilyls :)